fredag 21 mars 2014

Fredagsbekännelse

Jag tränar mitt sjukgymnastikprogram varje dag men ibland hoppar jag just på fredagar. Att köra lite varje dag passar mig bäst. Men om jag är superduper trött finns det ingen anledning att ta ut sig ännu mer. Då tror jag att träningen gör mer skada än nytta. Så fredagar brukar bli vilodag. Helt utan träning har inte dagen varit då jag faktiskt gått helt utan kryckor inomhus, även på jobbet. Och igår, vilket jag glömt nämna, gick jag tre minuter på löpbandet. Jag tror knappt att det är sant! Jag har rejält med träningsvärk från gårdagens tuffa pass hos sjukgymnast M. Så nu vilar jag välförtjänt på soffan. Visst är jag värd en belöning? Är jag inte duktig? Även om jag brukar uppfattats som en hurtig och ordentlig människa har jag mina laster. Det måste erkännas! I mitt fall stavas det chips, choklad och champagne. De tre ch:en! Det är tre viktiga ingredienser i mitt liv, särskilt nu i min tuffa rehab. Jag ville bara berätta för er att även solen har sina fläckar....

En last..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar