torsdag 2 januari 2014

Kan själv, ibland

Idag lyckades jag få tid hos distriktssköterskan, som hade såååå mycket att göra, för att ta bort stygnen. Det gick på ca 30 sekunder. Det tog betydligt längre tid att lyckas hitta en distriktssköterska som kunde hjälpa mig. Nästa gång gör jag det nog själv! Om såret ser okej ut så är det väl bara att sprätta och klippa. Det har jag gjort förr, fast (hm) i tyg. Vad gör man inte för att slippa ett endaste besök på sjukstugan? Så nu börjar jag ladda inför operation nummer II om fem dagar. Då tas testspiken ut och tre permanenta skruvar fästs i mitt bäcken på höger sida. Då hammare och spik aldrig direkt har varit min grej så litar jag helt på dr. Sturesson vid detta moment. Jag tänker inte prova själv.
Mera min grej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar