söndag 25 maj 2014

Femte dan

Och så var det fortfarande huvudvärk här. Men det känns som om den lättar, måste tänka positivt eller hur? Min vänstra sida, den nyopererade, känns allt stadigare och gör allt mindre ont, huvudet tar välan överhand (hm, överhuvud kanske passar bättre?) Jag känner att jag har balans och kan stå utan stöd. Kryckorna är med inomhus hela tiden och det är oftast inga problem att halta runt runt här inne. Ute gäller rullstol. Högersidan, som historiskt sett är min absoluta sämsta sida och som opererades först, får slita hund för att kompensera den vänstra. Och ja, det märks och jag är glad att det blev en lång tid emellan operationerna för återhämtning och för träningens skull. Jag tror att det är en av orsakerna till att jag orkar mer nu. Det gäller bara att ta det lugnt ett tag till!

Mycket vatten blir det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar