onsdag 21 maj 2014

Det är (för) mycket

Jag saknar tid och ork till god reflektion för tillfället. Det är lite för mycket, och förmodligen påverkar morfinet också tankeverksamheten. Jag visste att det skulle bli tufft med halvsjuk son och en tredje bäckenoperation på kort tid, och ja, det är fullt upp. Tack och lov för supermaken, och supermormor finns ju också där förstås men mamma är mamma, tycker sonen! Nu har vi äntligen kommit till fasen att sonen går i skolan halva dagar. Det blir det väldigt mycket mera tid på soffan, och det behövs. Jag är vansinnigt trött! Men med vilan kommer en rad ostrukturerade och ibland obehagliga tankar både rörande mitt bäcken och sonens olycka. Det har varit en kämpig tid, nu vill jag ha en lång, skön och varm sommar.
Sommar, sommar, sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar