torsdag 15 maj 2014

Ett nytt superbäcken eller 150 inlägg senare

Jag startade denna blogg i december 2013, dagen innan min första steloperation av bäckenet, och idag, två dagar efter min sista operation, skriver jag mitt 150:e inlägg. Då december satsade jag allt, på en helt nytt sätt, för att få bukt med mina bäckenproblem. Tack vare Pansens och Fru Gnus bloggar kom jag att höra talas om fusionsoperationer av SI-leder i Ängelholm. Efter lite sjukvårdsbyråkrati så åkte även jag ner och sedan i tisdags finns totalt sex skruvar inopererade av dr. Bengt Sturesson. Steloperationerna av mitt bäcken är avklarade. Min resa har hittills varit fantastisk, min gångförmåga har ökat och min värk har minskat, och ännu är den inte slut! Jag är så nyfiken. Vilka nya förmågor kommer mitt nya superbäcken att klara av?

Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar