måndag 7 april 2014

Tre månader senare

Idag har det gått exakt tre månader sedan andra operationen då de tre permanenta skruvarna i högerhöft skruvades in. Så hur är min status? Det känns som om jag har fått luft under vingarna. Min hälsa har förbättras. Lite i taget har jag lyckats att återta funktioner som försvunnit, ibland så långsamt att det blivit obemärkt. Tänk att jag kan sitta, gå (lite), vända mig i sängen och sova på mage, och att mycket värk i bäckenet har lättat! Fantastiskt! Min rehab går framåt! Gruset i maskineriet är förstås att min reumatism i armar, händer och fötter bråkar mer nu när jag gjort uppehåll på några mediciner. Operationerna har varit tuffa liksom tiden på soffan. Många tankar har passerat om det som varit och om framtiden som nalkas. Jag hoppas nu att operation nummer tre, då tre skruvar sätts in i min vänstrahöft, kommer gå lika bra som den förra! Vinden kommer fortsätta att lyfta mina vingar!

Medvind!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar