tisdag 22 april 2014

När andra saker händer

Ibland händer saker som vi inte kan påverka, och livet går inte alltid att planera. Istället för att åka till Ängelholm, och göra den tredje och sista operationen idag har vi tillbringat natten på barnintensiven. Det var helt otänkbart för mig att lämna sonen bland alla slangar och monitorer när han faktiskt under en kort tid kämpade för sitt liv. Nu mår sonen bättre men blir kvar på sjukhuset ytterligare några dagar som det ser ut! Vi är så tacksamma! Mitt bäcken får vänta! Jag har haft ont så länge och just nu kan jag inte fokusera. Det kommer dröja innan sonen återhämtat sig helt och just nu vill jag bara vara mamma, utan bäckenproblem! Han behöver mig!

Mammas älskling mår bättre nu!

2 kommentarer:

  1. Fina vännen, vad händer? Hoppas allt ordnar upp sig.
    Kram ❤️
    frugnu

    SvaraRadera