lördag 19 april 2014

Träning som ger resultat

Framförallt när jag tränar märker jag tydligt att det går framåt. Styrkan i bäckenet ökar successivt. Detta att jämföra alla de år jag tränat och fått knappa magra resultat trots idog och regelbunden träning. Jag tränade och tränade och inget liksom hände. Jag har aldrig förrän nu fattat varför. Jag som har varit så målmedveten. Men nu ger träningen äntligen resultat. Det är så tacksamt. Framgång ger framgång. Man blir så mycket mer motiverad när resultatet är så tydligt. Nu förstår jag vad som motiverar alla tränande människor. Någonting händer faktiskt! Det är sant att den grundläggande stabilitetsträningen gav resultat men det var bara till en viss nivå och det hela gick mycket långsamt. Det var den första kursen med kroppskännedom som tog mig upp ur sängen. Det kommer jag aldrig att glömma! Det var då jag förstod att rätt träning är nyckeln och i och med operationerna har jag hittat ytterligare en ingrediens till framgång! Glad Påsk!

Idag kom påskharen på besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar