tisdag 17 juni 2014

Varför en bäckenblogg?

Vet ni, nu har jag bloggat på i ett halvår med bäckenbloggen. Skämtsamt brukar jag säga att jag bloggar för att min närmaste omgivning ska slippa höra allt tjat om mitt bäcken. Det har blivit mycket bäckensnack genom åren, och nu är bloggen min ventil istället. Här kan jag vända och vrida på alla mina bäckentankar. Det känns som om de aldrig tar slut. Mina bäckenproblem är en stor del av mitt liv men jag är så mycket mer än ett problemfyllt bäcken. Egentligen bloggar jag för den jag var förut, kanske finns det någon sådan person där ute nu, kanske är det du? Ensam bakom husknuten stod jag och undrade varför inte mina bäckensmärtor försvann, år efter år. Jag förstod ingenting och det gjorde ingen annan heller. Det fanns ingen hjälp att få? Men nu har jag fått hjälp och vill ge tillbaka. Det finns hopp, jag lovar! Du är inte ensam.

Jag vill rädda världen. Puss R.

1 kommentar: