torsdag 19 juni 2014

Bara en smärta i taget!

Ofta är det så att ett smärtställe dominerar kroppen totalt. Och när den lugnar ner sig så blossat annat ställe upp igen. I mitt fall känner jag att mitt bäcken tagit ett steg tillbaka den senaste veckan. Jag känner mig stadigare och stadigare. Istället har har den gamla godingen sköldkörteln gjort sig till känna. Den där välbekanta klumpen i halsen som jag inte känt på några år bara fanns där en dag. Jag tror att det är för att jag slutat helt med kortison nu, jippi! Förmodligen kan jag ligga lite högt i min sköldkörtelmedicinerig. Dags att ta sig till husläkaren för provtagning. Ett annat bortglömt område är mina tänder, och idag var jag jätte duktig. Mitt första tandläkarbesök på fyra år! Med nervösa steg stapplade jag dit, och vet ni vad: inga hål eller tandsten! Länge leve tandtråd!

Njut av försommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar