onsdag 11 juni 2014

Diskokula

Trots vila och åter vila så tenderar mina ryckningar i ögat hålla i sig, mest hela tiden faktiskt. Oavsett vad jag gör så kommer de där extremt snabba rörelserna. Det är extremt irriterande! Jag tittar men kan ändå inte se. När jag googlar noterar jag att trötthet och stress är huvudorsaker. Okej, vila har jag gjort så mycket så istället bestämmer jag mig för att göra precis tvärtom. Kanske det fungerar? Först provar jag att läsa. Men det börjar genast flimra och det slutar med att jag läser vidare med bara ett öga. Okej, jag provar att sy lite. Det går så där. Det är svårt att sy perfekt och ganska snart flimrar det på som en diskokula i taket. Och när jag sedan provar att se på TV dyker John Travolta upp i egen hög person. Helt klart är det dags att lämna hemmet och få lite hästterapi. Nä, det funkade inte heller. Fast det gör inte så ont i bäckenet idag, alltid något!

Hästterapi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar