torsdag 5 juni 2014

Känna-efter-lista!

Jag ligger på soffan och känner mig håglös. Så var gör det ont idag då? Man ska ju egentligen inte känna efter såhär men idag är jag trött, och grinig. Jag konstruera här med min första känna-efter-lista, förmodligen ett helt livsfarligt projekt utifrån ett psykologiskt perspektiv. Varsågoda!

1. Bäcken - Det går framåt och stabiliteten ökar alltmer. Men det gör alltjämt ont!
2. Ögon - Vänster ögonlock har drabbats av "diskoteksryckningar", irriterande!
3. Händer och fingrar - Ihållande värk som höll mig vaken inatt.
4. Fötter - Se ovan.
5. Nacke - Jag är stel, förmodligen till följd av knöliga kuddar i soffan.
6. Huvud - Ett litet trött lock ligger över pannan.
7. Magen - Många piller sliter och jag drack bryggkaffe härom dagen. Sugande-hål-varning!
8. Hals - Jag tror jag kanske fått barnens förkylning.
9. Psyket - Jag erkänner: det är segt!

Så ska jag svälja lite piller eller ta en dusch? Det är dagens stora fråga! Kram gott folk!

Jag väljer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar