tisdag 31 december 2013

Gott Nytt År!

Idag är jag helt slut, och nyårsafton har knappt börjat. Det är liten sannolikhet att jag är vaken till 24:00. Mitt bäcken värker, framför allt den spikade sidan. Mina tummar känns om om stora svullna klumpar och huvudet är tungt. Stakars mig! Hm, jag har faktiskt mig själv att skylla lite i alla fall. Sonen ordnade LAN party och vi blev ganska många, och så var det visst rödvin med i bilden. Jag ansträngde mig för mycket. Det blir lätt så när någonting är roligt! Man orkar inte alltid ta hänsyn till bäcken och leder. Men det funkar ju inte så, vi sitter ihop min kropp och jag. Allt måste inkluderas, och hänsyn visas! Trist men sant! Jag måste lyssna på min kropp, alltid! Det blir champange hemma i soffan ikväll! Året 2013 är slut och jag önskar alla ett friskare och sundare 2014!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar