måndag 30 december 2013

Kvack....

Igår kväll hittade jag en gamla foldern i en låda i mitt skrivbord. Jag fick kalla kårar längs med ryggraden. "Atlaskotan, den felande länken, aktivera självläkning, en enda behandling" - ord som hade lockat mig, en desperat värkbruten kvinna, för några år sedan. Jag minns att jag hade så ont i hela kroppen och släpade mig och mitt bäcken framåt. Husläkaren menade att jag inte skulle stressa så mycket utan bara tagga ner. Jag var desperat och provade allt! Under behandlingen gjorde det fruktansvärt ont, närmare förlossningssmärtor än något annat. Och jag kände mig så lurad. Det var inte gratis, och jag blev inte ett dugg bättre, bara en massa nya smärtor! Jag var verkligen desperat!

Funkar inte på RA och instabilt bäcken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar