söndag 6 juli 2014

Tvärtom

Idag försöker jag strukturera och planera dagen bättre. Istället för att skjuta upp träningen hela dagen och göra den på kvällen gjorde jag tvärtom. Så när morgonpysslet var över satte jag mig direkt på träningscykeln. Det var segt! Nacken och ländryggen är stela och jag fick ingen större flyt i trampandet. Mina övningar på mattan gick heller inge vidare. Jag är inte i form. Bäckenet och benen  är trötta. Så går det när man kör på med annat och skippar träningen några dagar. Den så kallade träningskicken lyste helt med sin frånvaro. Men i ett försök att pigga upp mig gav jag mig i kast med klätterrosen. Den behövdes stöttas. Mitt första trädgårdsarbete på x antal år! Nu är jag ännu tröttare men har en vacker ros att vila ögonen på.

Min fyrtioårsros!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar