måndag 7 juli 2014

Klassisk sommarförkylning

Nu vet jag varför som det bara inte gick att få något flyt i träningen igår. Det startade på kvällen med huvudvärk och så småningom pip i öronen. Sedan kom halsontet. I morse kände jag mig helt sänkt. Då insåg jag att en klassisk sommarförkylning gjort entré. Där kom förklaringen till de sega benen igår. Så på en av årets hittills varmaste dagar har jag mest frusit! Bäckenet har definitivt ömmat mer än vanligt liksom övriga kroppen. Annars brukar värmen bli likt balsam. Nä, idag var jag tidvis tillbaka till tvåkrycksstadiet. Sålunda har det inte blivit någon träning alls idag. Den har istället ersatts med en massa te och piller. Mera värk och utebliven träning stressar men det blir alltid så här i samband med förkylning. Jag hoppas på morgondagen.

Istället för träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar