onsdag 23 juli 2014

Härliga värme

Denna makalösa värme är som smörjmedel för alla leder. Jag går runt och bara njuter, härligt. Semester, värme och bäcken - det funkar fint. Jag har till och med klarat några utmaningar som att nå den perfekta stranden och köra runt med elcykel i gammal Hansastad, så mycket enklare än rullstol över all kullersten. Men jisses vad läskigt det är med brant uppförsbacke med en mängd turister. Att landa på ena foten är inget alternativ, då blir det för tungt. Det måste vara bägge. Jag känner mig modig på gränsen till dumdristig! Så länge det inte varit för många dubbelvagnar i bredd har det gått vägen. Men det är vansinnigt kul med nedförsbackar. Då går det undan. Jag känner att det riktigt suger i magen. Hoppas det blir många backar nedför framöver!


Och så hittade jag ett bäcken på museet och kunde visa barnen exakt var jag var ihopskruvad. Vad kan jag säga; intresset var svalt, mycket svalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar