onsdag 30 juli 2014

God morgon Bäckenbloggen!

Nu är vi hemma från semestern, och det är forfarande varmt! Jag tänker klaga och säga att det är alltför varmt. Upp till 25 grader blir värmen ett smörjmedel för alla mina leder men där utöver blir det lite som en kickstart för värk i händer och fötter. Men mitt bäcken har klarat sig fint. Här måste jag förstås erkänna att träningen till största del också tagit semester. Fast jag har verkligen inte bara latat mig. Det funkar inte att ligga ner en dag. Då växer värken i ryggen. Lite anpassade utflykter varvade med sedvanliga familjepliktelser, dvs mat, tjat och gnat, har varit melodin. Riktigt trevligt! Oftast har jag kunnat hänga med i familjens fart. Men det är klart tack vare värmen har även deras tempo sänkts rejält. Fast nu önskar jag lite svalare dagar framöver...

Semesterminne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar