tisdag 16 september 2014

Rekord!!!

Helt utmattad ligger jag på sängen och stirrar i taket. Ryggen, bäckenet och benen pirrar av trötthet. Öronen tjuter. Och min hjärna är segare än segast! Men jag är så nöjd för idag har jag slagit ett nytt rekord!!! Jag gick fem minuter på löpbandet hos sjukgymnast M. med en hastighet på 2.3, och enligt R. blir min gångsträcka över 300 meter! Och detta helt utan hjälpmedel, och enligt M. helt utan att halta! Detta är definitivt ett rekord! Precis innan löpbandet hade jag dessutom gjort 24 benlyft på bägge benen, totalt 48 stycken och med enkilos vikter runt vristerna. Detta att jämföra med att jag innan operationerna inte ens klarade av att rubba högerbenet vid benlyft. Jag gjorde ju fiasko i Ängelholm, kommer Ni ihåg? Dagens siffror blir 300 samt 48! Jag är väldigt, väldigt nöjd. Det går framåt, lite knackigt ibland när jag tagit i för mycket, men det går framåt! Det var ett mycket bra beslut att låta göra en fusionsoperation av SI-lederna. Tack!

Beviset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar