söndag 21 september 2014

Bloggfrekvens och ligament

Okej, jag måste erkänna att mitt bloggande inte sker regelbundet. Det är så mycket annat som sker. Att jag bloggar mindre är snarare ett resultat av att mitt bäcken mår allt bättre. Det tar inte upp alla mina funderingar. Det är inte längre medelpunkten i mitt liv för jag har inte ont precis hela tiden! Wow! Så var glad att jag inte skriver lika mycket. Det är ett positivt tecken. Snarare är det så att jag bloggar när jag verkligen har ont, som idag. Jag tog ut mig alldeles i går. På lördagen var jag uppe på benen i fem timmar och gick runt utomhus i ojämn terräng med lite sittpauser. Det var fälttävlan och jag ville verkligen se. Jag gillar ju hästar! På kvällen började ligament i magen kännas av allt mer för var rörelse jag gjorde. Efter elva timmars sömn är det bättre men det känns. Snacka om allt hela kroppen sitter ihop och att bäckenet ständigt berörs i vad du än gör. Nåja, soffan och värmedynan måste ha sitt också, och bloggen förstås!

Vilket mod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar