lördag 18 oktober 2014

Träna och åter träna, alltid?

Jo, jag tränar på. Fast jag måste medge att jag haft en paus sedan i tisdags och besöket hos sjukgymnast M. Då gick det trögt. Jag har känt halsont till och från och då är det svårt att veta hur mycket som är bra att träna. Gubben som sitter på axeln och som tittar fram när det är träningsdags, utnyttjar gärna mina tveksamheter. Min övertygelse att träning är den rätta vägen måste bara ljuda starkare än gubbens tjat. Sjukgymnast M. hjälpte till att mota gubben i grind. Fast dagen efter fick jag käka några smärtisar igen. Vet inte om det är okej, eller om jag bara är känslig. Sjukgymnast M. anser att träningsvärk ska släppa på tredje dagen annars har man tagit i för mycket. Så två dagars haltande på piller är kanske okej? Idag lördag, var det upp på cykeln igen. Och efteråt blev det välförtjänt vila på soffan med Lizzykatten som bästa värmedyna. Tänk att hon vet att högersidan ger matte mest problem.

Lizzykatten, bästa katten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar